środa, 28 sierpnia 2013

Prolog

Dwie dziewczyny, zupełnie inne, ale tak bardzo podobne…
Przeszły już nie jedno…
Czy jedna osoba zniszczy całe ich życie?
Czy uda im się odnaleźć szczęście?
Ból. Lęk. Płacz. Smutek. Towarzyszą im przez całe życie. Czy to się zmieni?
Czy odnajdą szczęście po poznaniu właściwych osób?    
 Te wspomnienia pozostaną w nich już na zawsze.
Czy połączyła je nierozerwalna więź, czy może jednak przyjaźń nie była tą prawdziwą?

- Jak masz na imię?
-Meggi, a Ty?
-Demi, zostaniesz moją przyjaciółką?
Wtedy to wszystko wydawało się takie proste…
Zabawy na placu szkolnym, lalki, przebieranie się, szkoła, nowe znajomości, dorastanie, pierwsze kłótnie, pierwsze zakochania, imprezy, bunt, ucieczki... Może to wydaje się dziwne, ale tak właśnie wyglądało ich życie. A co wydarzy się dalej?
Małe dziewczynki, młode, niewinne, można by rzec- kruche... od tamtej pory ich życie odwróciło się o 180 stopni. Czy to właśnie przez poznanie niewłaściwych osób? Tego nie wie nikt... Nawet one same.
Jedno jest pewne: NIC JUŻ NIE BĘDZIE TAK JAK KIEDYŚ!
Wspomnienia wracają, ale właściwie czym są wspomnienia?
Ich wspomnienia...


***
Mamy nadzieję, że prolog jest zrozumiały i się spodobał... No cóż, ale to dopiero prolog. ;)
Jeżeli 'zdobędziemy' kilka czytelniczek, to 1 rozdział pojawi się w tę sobotę.
Za wszystkie nieporozumienia, lub błędy przepraszamy, ale to już wynika, z tego, że piszemy to opowiadanie przez gg. <3
Zachęcamy do dodania się do obserwatorów i Informowanych. ;) 

Zapraszamy na 1 rozdział oraz do zakładki 'Bohaterowie'. :)

Meggi i Demi. <3 

13 komentarzy:

  1. Czekam na pierwszy rozdział. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* Czekam na 1 rozdział :D Wstawcie go jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne czekamm !! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. no więc jest pięknie, nic dodać, nic ująć :* M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się świetnie, możecie mieć we mnie wierną czytelniczkę <3
    Czekam na pierwszy rozdział z niecierpliwością :)
    Pozdrawiam, życzę weny ♥
    Chelly

    Do Muzykoholiczki: Chciałam tylko powiedzieć, że od dawna już zabierałam się za czytanie Twojego poprzedniego bloga, ale zwyczajnie nie miałam zapału, aby ogarnąć ponad trzydziestu rozdziałów, chociaż wiem, że zdecydowanie byłam Ci to winna, bo Ty jesteś dla mnie jedną z ważniejszych osób, czytających naszego bloga. W każdym razie przepraszam, że nie podołałam. :c Może kiedyś się jednak za niego zabiorę...?
    Możesz być jednak pewna, że tutaj będę wpadać regularnie i to z wielką chęcią :)
    Przepraszam za tak długi komentarz, ale musiałam Ci to powiedzieć... Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że 32 rozdziały to dosyć dużo. :)Tamtego opowiadania nie skończyłam, więc za niedługo będzie ich więcej. :P
      Nie przepraszaj, bo nie masz za co. ;* Ja tylko zachęcałam do zajrzenia na mojego bloga, więc jeśli kiedyś zdecydujesz się na przeczytanie mojego opowiadania to będę bardzo szczęśliwa. :))
      Kocham i zapraszam ponownie. <3

      Usuń
  6. Jeej..., ciekawie się zapowiada !
    Już mi się podoba ! <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zaczyna... Nie mogę się doczekać 1 rozdziału xD Jestem ciekawa co wy tam wymyślicie ;D ;)
    Obserwuję! ;)

    Zapraszam do siebie ;)
    http://whenever-you-kiss-him-im-breaking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uważacie , że coś jest żle z tłem?? chyba że to tak ma wyglądać . Opowiadanie świetne . ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się zaczyna :D
    Będę czytać :) :*
    to ja @carolie_x

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :* Czekam na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń